Det hele giver mening!

onsdag den 18. september 2013

I dag har været den skønneste dag - og jeg har virkelig følt at hele projektet med en simplere livsstil har vist sit værd! 

Det hele startede med at vi var lige ved at sove over os imorges - det tror jeg ALDRIG er sket før... Men hvor var det skønt at vågne op helt udhvilede!! 

Drengene blev fulgt i skole og børnehave - og jeg brugte formiddagen på små ærinder og forberede aftensmaden, som idag står på lasagne og råkostsalat. 

Efter frokost hentede jeg begge drenge og vi gik en tur i Landbohøjskolens Have, hvor vi fandt kastanjer, fodrede ænder og så på de mange smukke planter og blomster.





Da vi kom hjem tændte vi stearinlys - superhyggeligt på en mørk regnvejrsdag i september.





Kastanjerne, som vi fandt på turen skal laves til kastanjedyr i weekenden. 


Nå ja, formiddagen blev også brugt på at bage hindbærsnitter til kærestens kollegaer - bare fordi jeg havde lyst...


Eftermiddagen blev brugt på dejlig leg med LEGO - jeg elsker når de er i "lege-flow".


Nogle af de mange lækre økologiske grøntsager, som kom i vores lasagne... Mums!!!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar